Welcome to ROSE WEDDING 歡迎光臨玫瑰婚紗

Welcome to ROSE WEDDING 歡迎光臨玫瑰婚紗

Tuesday, January 19, 2010

選擇晚裝款式

hihihi ............. ^^


每年嘅年尾到出年年頭,都會係我最最最忙嘅日子 ~
事關好多客人或者親朋好友,都會係佢地結婚嘅大日子,
不過無論去飲定係做姊妹嘅,各位靚女們一定最關心嘅係自己套戰衣 !
(飲還飲 ... 分分鐘下半世唔駛做都係靠呢次 ... 呵呵呵 *w* ~ )

通常搵我訂造裙嘅靚女們第一句唔係問我邊個款好睇,
而係問...


「Rebecca呀 ! 邊0的款可以著得瘦0的0者 ~ 我要瘦0的0架」

................................
...................................... ^^"
...................................................等等 (下刪N句類似字眼)


教吓大家,複雜嘅唔講 ...
第一大重點係睇吓條裙個腰位,
要瘦唔好簡中腰或高腰款式,
一定要低腰...
而且腰位款式要簡單 ...

咁樣視覺上會修長好多, 同埋人地個視線唔會集中0係你條腰 !


去片睇睇 ~











>
>
>
係咪開始有0的靈感呢 ~ ^^
>
(完) hihihi ..........

4 comments:

  1. 講咁少架~~ 講多啲啦講啲啦~~
    妳的意見幾好呀~~

    ReplyDelete
  2. 多謝您嘅意見呀 ^^ 希望有時間會出第二第三集啦 ~ ! 不過同樣都要大家多多支持0架 ~

    ReplyDelete
  3. 真係好實用喎! 我一路以為低腰衫會著到人矮, 原來都可以著得人廋同修長, 你唔講真係唔知, 期侍你更多分享 :)

    ReplyDelete