Welcome to ROSE WEDDING 歡迎光臨玫瑰婚紗

Welcome to ROSE WEDDING 歡迎光臨玫瑰婚紗

Friday, January 15, 2010

nice couple ~

恭喜恭喜 !!!

好幸福0既新娘子同新郎哥啊 ^^
拍攝當日真係好順利呀, 而且天公做美, 完全係影相0既好日子。果日都影0左好多個鐘呀 ... 不過一對新人愈影愈勇, 愈影愈pro ! (勁) 出黎個效果好正呀 !

~ 去片 ~

>
>
>
>
>
>
>
>









hehehee ~ 係咪覺得好幸福呢 ~~~~~~~~~~~ ^^ (待續)
>
>
>
>
>
其實我地朝早影呢個景之前有一段小插曲, 真係大家都O 哂咀 @o@ ...
就係我地諗住揸車上山果時 ....................竟然.........................
....................................................................................
....................................................................................封路 !!!
原來某某團體攪緊馬拉松 @~@"
OH MY GOD ~~~ 今次大檸樂喇 =.="
即係要齊齊行山 ???!!!
你知啦(當你知0架喇, 呵呵) ~ 影婚紗相呢家野, 唔係話"咩"個背襄0架嘛 ~
依家係一人最少一個拖喼 ... 不過都冇計,
one, two , three .......... 齊齊行上山 !!! let's go ar !!!
一路行, 眼見人地跑落山, 我地就行上山 ... 都咪話唔爆 ^^"
(亞姐我幾年都冇做運動 ! 一黎就要我行山...你話屎唔屎)
.............. 好一個晨運(拖喼晨運=.=) ........... 上到山 ~
大家都行到金睛火眼, 索索地氣, 仲出咗身汗之際 ........ e !? 不過做完運動係精神0的喎 ! 大家都入哂狀態 ~~~ 即刻, 埋位喇埋位喇 !!!
......
...........
................. (過咗幾個鐘)
.........................................
之後一幅幅嘅靚相, 就係咁誕生喇 :)
(完) hihihi ............
>
>
>

6 comments:

  1. 嘩嘩..caca你d髮型 set得好靚喎, 好清而帶點高貴喎..見到你的功夫 , 我第日一定要搵你架..^^

    ReplyDelete
  2. 我一定會幫大家扮到靚靚0架 ~~~ ^^

    ReplyDelete
  3. Hi ,CaCa..
    我想new year 前搵你做指甲呀, 大約係12/2晚>>>唔知你ok嗎.?
    我個名係 : windy leung , Thanks^0^~~

    ReplyDelete
  4. hi Windy ^^
    電聯再約時間丫 ~
    9732 2589 Rebecca
    thanks !!!

    ReplyDelete
  5. 嘩..caca..你個黃金南瓜餅..見倒都好想食..可以做個比我嗎..?
    我仲要多d 酸梅味同提子喎..唔該^o^
    祝您 身體健康 , 生意興隆...
    windy

    ReplyDelete