Welcome to ROSE WEDDING 歡迎光臨玫瑰婚紗

Welcome to ROSE WEDDING 歡迎光臨玫瑰婚紗

Thursday, January 28, 2010

恭喜ceci ^^

客人Ceci 訂造嘅晚裝起貨喇 ~~~

客人提供圖片 :)





>
>
>
>
>
>
>


完成圖 :)






係咪好靚呢 !!! 呢件晚裝係應客人嘅要求改為深紫色, 再加珠仔 ~




出黎效果我都好滿意(我有份設計0架嘛, 呵呵) ~




新娘子一定靚爆鏡呀 ^v^ hihihi ................

4 comments:

  1. 真係好靚呀!!good job~

    ReplyDelete
  2. 有需要訂造婚紗晚裝就記住搵我喇 ~ hehe ~

    ReplyDelete
  3. 嘻嘻~
    條裙實物靚過睇相~
    著左上身靚過公仔著~
    連我爸媽同未來老公都話真係造得唔錯~^^
    thx 呀~ Rebecca~

    ReplyDelete
  4. hi Ceci ^^

    我好期待您著起條裙個靚靚樣0架 ~
    到時有相您一定要俾我同大家分享呀 :)
    hehe ~

    ReplyDelete